Kako udruženje dobija novac i na šta se troši?

Rad udruženja se najvećim delom finansira kroz projekte koji se pišu na godišnjem nivou. Tim sredstvima finansiraju se mesečni troškovi računa i zarada, a malo ili nimalo ostane za ostale potrebe. U radu nailazimo na različite troškove: zakup prostorija, poreze, takse, nadoknade, troškove promotivnih materijala, troškove puta, izlete korisnika, kancelarijskog materijala i slično. Redovni finansijski izveštaji o poslovanju udruženja objavljuju se na sajtu Agencije za privredne registre, a skupština udruženja najmanje jednom godišnje razmatra izveštaje o radu koje podnosi predsednik udruženja. Projekti su aktivnosti koje za cilj nemaju sticanje profita, već idu u korist naših članova. Projektna sredstva su namenska što znači da je tačno predviđeno na šta treba da se troše, u kom roku i na koji način, a donatori proveravaju i kontrolišu potrošena sredstva.

Članarine i dobrovoljni prilozi čine manje od 5% prikupljenih sredstava i omogućavaju udruženju da pokriva troškove koji nisu pokriveni projektima ili ukoliko su veći od donatorskih iznosa. Godišnja članarina u Udruženju iznosi 2.000,00 dinara.

U primanju finansijske podrške, udruženje je dužno da poštuje statutarna i zakonska ograničenja.

Uplatnica

Kao neprofitno udruženje, nemamo uvek stalne izvore finansija i dosta često zavisimo od projekata koje pišemo za cilj promocije osoba sa smetnjama u intelektualnom razvoju u našem gradu. Kao i svako udruženje i mi imamo određene neizbežne troškove koje treba svaki mesec pokriti.

Neke od troškova koje pokrivamo od strane vaših donacija su:

  • Troškove kancelarije
  • Radioničarski materijal
  • Higijenske preparate
  • Knjigovodstvene usluge
  • Hosting
  • Izlete korisnika
  • Kvarovi i amortizacija opreme
  • I dosta drugih sitnih troškova

Ukoliko smatraš da je ono što radimo i za šta se zalažemo kao udruženje dobro i želiš da nas finansijski podržiš to možeš da uradiš uplatom direktno na naš račun u banci popunjavanjem opšte uplatnice, i to na sledeći način: